0

Ostuinfo

Glanz & Glamuur’i e-poe üldtingimused

Tellimused toimetame klientideni 2-14 tööpäeva  jooksul.

Üldised tingimused kehtivad http://www.glamuur.ee/epood kliendi (edaspidi Ostja) ja http://www.glamuur.ee/epood (edaspidi Glanz & Glamuur e-pood) omaniku:

OÜ Glanz & Glamuur, Roosikrantsi 19, 10119 Tallinn, reg. nr. 11119247, Kmkr nr. EE100964224, Danske Pank a/a 332101440004 vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Kui Teil on küsimusi või huvitute koostööst, siis kirjutage: epood@glamuur.ee või võtke õhendust meie kontori telefonil: +3726844022

Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

Glanz & Glamuur’i e-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.glamuur.ee Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

Glanz & Glamuur e-pood ja Ostja soovivad kaubelda www.glamuur.ee/teaduspood kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.

Glanz & Glamuur e-pood koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

Hinnakiri

Glanz & Glamuur e-poe koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta (v.a. kampaaniate raames). Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%

Glanz & Glamuur e-pood jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Täpsem informatsioon kohaletoimetamisviiside ja -hindade kohta on toodud punkti „Kohaletoimetamine“ all.

 

Ostmine

Tellimused toimetame klientideni 2-14 tööpäeva  jooksul.

E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”.

Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.

Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

Lehel „Ostukorv“ saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

 

Maksmine

 

  1. Makse krediitkaardiga Glanz&Glamuur aktsepteerib maksevahendina Visa ja Mastercard krediitkaarte. Palun valige sobiv krediitkaart maksetoimingu käigus ja täitke nõutavad väljad oma krediitkaardi andmetega. Teie krediitkaarti debiteeritakse alles peale tellimuse kinnitamist.Visa ja Mastercardi puhul on turvakood kolmekohaline number, mis asub kaardi tagaküljel allkirja paneeli paremas ülemises nurgas, kaardi korduva viimase nelja numbri kõrval.
  2. Makse pangalingiga

    Klientidel, kellel krediitkaart puudub, on võimalik Glanz&Glamuur lehel makseid sooritada ka pangalingi kaudu. See on tavapärane turvaline maksemeetod internetikeskkonnas, kus makse tegemiseks tuleb kliendil läbi pangalingi siseneda oma internetipanga keskkonda, et seal makse kinnitada. Lisanduvad tavapärased pangaülekande teenustasud.

E-poe ostude eest tasumine toimub Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB Pank, LHV,  Danske Bank ja Nordea Pank).

NB! Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning teavitus tuleb ka e-posti aadressile.

E-poes teostatud ostud vaadatakse läbi tööpäeval ajavahemikus 9.00-17.00. Laupäeval, pühapäeval ja riigipühadel edastatud ostud vaadatakse läbi nädalavahetusele või pühadele järgneval tööpäeval. Kaup saadetakse tellimuses sisestatud Smartposti, DPD või Omniva pakiutomaati. Tellimused toimetame klientideni 2-14 tööpäeva  jooksul.

 

Kohaletoimetamine

Ostjal on võimalik valida 3 kohaletoimetamise viisi vahel:

SmartPosti, DPD või Omnivapakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires

DPD Kuller teenuse vahendusel toimetame pakke DPD valikus olevatesse riikidesse. OÜ

Kui tellimus on esitatud nädalavahetusel või pühade ajal, siis tarnitakse kaup tellijani pühadele järgnevatel tööpäevadel.

Smartposti, DPD või Omnivaga saab Ostja kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida sobivaim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Ostja mobiilile teade ning isiklik uksekood. Ostjal tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ja Ostja saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Ostja ei ole pakil 7 päeva jooksul järgi käinud, tagastatakse see saatjale. Kui pakk on saatjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Ostjal postikulu uuesti tasuda.

SmartPOSTi kohaletoimetamise hind on 2,60 ja Omnivaga 2,64€. DPD Kulleriga kohaletoimetamise hind on 5,99 €.

 

Kauba tagastamine

Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 30 päeva jooksul (v.a. kauba tagasisaatmise transpordikulu).

Tagastada ei saa kaupasid, mille ümbris ja etikett on lõhutud või ära visatud. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

Originaalpakendi avamine tuleb teha ettevaatlikult, seda kahjustamata. Ainult juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest.

Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui olete mittesobiva kauba tagastanud müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil epood@glamuur.ee ning e-kirjas peab sisalduma järgmine info: ostja nimi, tagastatav kaup, tellimuse number, tagastamise põhjus ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.

Kauba tagastamine SmartPostiga :

  • kliendil on võimalus internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadiga 14 päeva jooksul tasuta saatjale tagastada. Paki saab tagastada sama uksekoodiga, mis kättesaamisel üle Eesti asuvatest SmartPOSTi pakiautomaatidest.
  • Paki tagastamine (saaja poolt väljavõtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse ärikliendile sama hinnakirja alusel, mis saatmine.

 

Kauba tagastamine Omnivaga :

  • Paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada pakiautomaati või postkontorisse. Paki saad nii pakiautomaati kui postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas said selle kätte pakiautomaadist, postkontorist või kulleri käest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Kui tagastad saadetise pakiautomaati, väljastab pakiautomaat uue aadresskaardi. Kleebi see pakile.

 

Kui toode on otsas

Kõik tooted, mida me pakume Glanz & Glamuuri lehel on laotooted, mille saadavusega ei ole probleeme. Kui juhtub, et meil on laoseisu kohta puudulik info ja tellitud toodet siiski ei ole, siis kontakteerume ostjaga e-maili teel ja püüame leida parima lahenduse. Tagastatakse tasutud summa või asendatakse samas väärtuses tootega.

 

Ehete hooldamine ja kasutusjuhend

Ehted on valmistatud ja kontrollitud parimate asjatundjate poolt. Igal ehtel on proov ja tootja märgis, mis tagab toote kvaliteedi. Hõbeehted on prooviga 925˚, kuldehted prooviga 585˚või 750˚.

Kõikidele toodetele on antud 2 aastane pretensiooni esitamise õigus, mis kehtib koos ostukviitungi ja kasutusjuhendiga alates toote müügipäevast.

Pretensioon ei kuulu tasuta rahuldamisele toote ebakorrektsel kasutamisel, seega palume Teil järgida ehete kandmisel alljärgnevat:

*Kaitsta ehteid põrutuste, kukkumiste ja löökide eest. Ehted on õrnad ja deformeeruvad füüsilise surve või venituse tagajärjel. Eriti hõbeehted võivad kriimustuda ja kaotada oma esialgse sära hooletul kandmisel.

*Tegeledes majapidamis-, aiatööde või spordiga on soovitav eelnevalt eemaldada käeehted, sõrmused, kaelaehted ja vajadusel ka kõrvarõngad.

*Ehteid pole soovitav kanda magades, kuna selle tagajärjel võib nende kuju deformeeruda.

*Kosmeetika ja parfümeeria võivad ehteid kahjustada. Eriti tundlikud kosmeetikale on looduslikud pärlid, millele tekkivad kahjustused on püsivad.

*Kätepesu, duši all käimine ning ujumine on tegevused, mis eeldavad samuti ehete eelnevat eemaldamist.

*Niisked ruumid pole sobivad kohad ehete kandmiseks ega hoiustamiseks. Õhuniiskus on oksüdeerimist soodustav tegur, mille tagajärjel võib ehtemetall muuta oma värvitooni ja tuhmuda.

*Ehteid eemaldage ettevaatlikult s.t ärge kivist tõmmake. Kivi võib tulla oma pesast välja, sama võib juhtuda ka maha kukkudes.

*Kividega ehteid regulaarselt kontrollida oma juveliiri või kullassepa juures, veendumaks, et toote kandmisest tingitud loomuliku kulumisprotsessi käigus poleks deformeerunud krapid, kinnitused, lukud ja lülid.

* Ehted puhastada regulaarselt juveliiri juures.

 

Müügigarantii ja pretensiooni esitamine

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Pretensioonide esitamise tähtaeg 2 aastat.

Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Glanz & Glamuur e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

Kõigil ehetel ja kelladel on garantii 2 aastat, välja arvatud juhul kui see on kauba kirjelduses teisiti märgitud.

Garantii alla ei kuulu ehete kivid!

Garantii alla ei kuulu ehete vale käsitlemise tõttu või normaalse kulumisega tekkinud kahjustused.

Puudusega kauba korral on tarbijal õigus esitada pretensioon.

Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:

toote rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus; toode on juba avatud või remonditud mitte meie ettevõtte poolt;

mehhaaniliste vigastuste korral;

rikke on põhjustanud ülepinge, vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud;

tootel puudub ostutšekk või arve.

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: epood@glamuur.ee. Kauba võib tagastada aadressile Glanz & Glamuur, Roosikrantsi 19, 10119 Tallinn.

 

Muud tingimused

Glanz & Glamuur e-pood kasutab Ostja poolt antud isikuandmeid ainult Ostja ostutellimuse täitmiseks. Glanz & Glamuur Teaduspoe e-pood ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ( Ostja nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress) ja seadusega ettenähtud juhtudel.

Kaupade eest tasumiseks kasutatavate interneti pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud (andmete teisaldamine salajasele kujule) andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Glanz & Glamuur e-pood Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Glanz & Glamuur e-poel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

Lisainfo tellimuse kohta

E-R kell 9.00-17.30

telefonil +3726844022

e-posti aadressil epood@glamuur.ee

aadress: Roosikrantsi 19, 10119, Tallinn