Saate valida erinevate teenusepakkumiste ja tarneviiside vahel:
Itella SmartPOST pakiautomaat – Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Automaadid asuvad kaubanduskeskustes ja on ligipääsetavad majas asuva toidupoe lahtiolekuaegadel.
DPD parcel pakiautomaat – Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Pakiautomaat on avatud 24 tundi ja asub tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude juures.
Venipak– Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Pakiautomaat on avatud 24 tundi ja asub tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude juures.
Rahvusvaheline kuller – Kui tellimus saadetakse postkontorisse, saate vastava teabega kõne teel e-kirja. (Tavaliselt 5-14 päeva)
Klient peab enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatud kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
Impordimaksud ja tollimaksud
Rahvusvaheliste tellimuste puhul võivad teie riiki saabumisel tekkida tollimaksud, impordimaksud või lisatasud. Need tasud ei ole toote hinnas ega saatmiskuludes sisalduvad ja need on kliendi vastutusel.
Tellimused Euroopa Liidus (EL)
Euroopa Liidu siseste saadetiste puhul ei kohaldata tollimaksu ega impordimaksu, kuna Eesti kuulub ELi tolliliitu. Vastavalt sihtriigi eeskirjadele võidakse kohaldada tavapäraseid käibemaksueeskirju.
Tellimused väljaspool Euroopa Liitu
Saadetiste puhul väljaspool Euroopa Liitu asuvatesse riikidesse võivad sihtriigi tolliasutused kehtestada täiendavad tollimaksud, impordimaksud ja muud kohaldatavad tasud. Need tasud on ei ole lisatud toote hinnas või saatmiskuludes.
See on kliendi ainuvastutus et tagada vastavus oma kohalikele tollieeskirjadele ja katta kõik lisakulud, mis võivad importimisel tekkida. Soovitame klientidel enne tellimuse esitamist tutvuda oma riigi impordipoliitikaga.
Juhul kui klient ei maksa tollimaksusid ja saadetis tagastatakse meile, võidakse kõik tekkinud tagasisaatmiskulud kliendi tagasimaksest maha arvata.
Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise ja arusaamatuste eest, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Teavitab, kui kliendi toode ei jõua kliendile heas korras ja suletud pakendis, tuleb kliendist teavitada e-poodi, saates vastava kirja e-posti aadressile epood@glamuur.ee.