Saate valida erinevate teenusepakkumiste ja tarneviiside vahel:
Itella SmartPOST pakiautomaat – Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Automaadid asuvad kaubanduskeskustes ja on ligipääsetavad majas asuva toidupoe lahtiolekuaegadel.
Omniva parcel pakiautomaat – Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Pakiautomaat on avatud 24 tundi ja asub tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude juures.
DPD parcel pakiautomaat – Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta. Pakiautomaat on avatud 24 tundi ja asub tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude juures.
Rahvusvaheline kuller – Kui tellimus saadetakse postkontorisse, saate vastava teabega kõne teel e-kirja. (Tavaliselt 5-14 päeva)
Klient peab enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatud kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise ja arusaamatuste eest, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Teatab, kui kliendi toode ei jõua heas seisukorras ja kinnises pakendis kliendini, tuleb kliendil tootest teavitada e-poodi, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: epood@glamuur.ee või kl. helistades +372 684 4022